Klachten- en Geschillenregeling Advocatuur

Okkerse & Schop Advocaten kent een interne klachtenregeling. Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent over (een bepaald aspect van) onze dienstverlening kunt u uw bezwaren voorleggen aan onze klachtenfunctionaris mr. Sjakko van Raaijen. In overleg met u wordt dan zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Mocht ons overleg niet tot een bevredigend resultaat leiden dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur.

Meer weten?
Het kantoorklachtenreglement vindt u hier: Klachtenreglement Okkerse & Schop Advocaten 2018

logo2.png

Hieronder vindt u informatie over:

klachtenregeling-bewindvoerders-wsnp-ii

gedragscode-bewindvoerder-wsnp-ii (1)

Okkerse & Schop Actueel

Doelgericht

Verrassend​

Persoonlijk betrokken

Okkerse & Schop Advocaten maakt voor deze website gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Cookies zijn kleine digitale tekstbestanden die in de browser worden geplaatst bij het bezoek aan een website. Okkerse & Schop Advocaten gebruikt functionele cookies om de website naar behoren te laten functioneren. Analytische cookies worden gebruikt om het websitegebruik te analyseren en de website te verbeteren. Met het gebruik van functionele cookies en analytische cookies worden geen persoonsgegevens verwerkt. U kunt uw cookievoorkeuren op ieder moment aanpassen door de instellingen van de browser te wijzigen. Raadpleeg ons privacy- en cookie statement voor meer informatie.