ALMERE | LELYSTAD

Klachten- en Geschillenregeling Advocatuur

Okkerse & Schop Advocaten kent een interne klachtenregeling. Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent over (een bepaald aspect van) onze dienstverlening kunt u uw bezwaren voorleggen aan onze klachtenfunctionaris mr. Cees Okkerse. In overleg met u wordt dan zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Mocht ons overleg niet tot een bevredigend resultaat leiden dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur.

Meer weten?
Het kantoorklachtenreglement vindt u hier: Klachtenreglement Okkerse & Schop Advocaten 2018

Hieronder vindt u informatie over:

klachtenregeling-bewindvoerders-wsnp-ii

gedragscode-bewindvoerder-wsnp-ii (1)

Okkerse & Schop Actueel

Dankjewel!

Uiteraard doen wij altijd onze uiterste best om onze cliënten goed bij te staan. Persoonlijke betrokkenheid is één van de belangrijkste pijlers van ons kantoor.

Lees verder »

Amsterdam City Swim

Op 8 september vond de jaarlijkse Amsterdam City Swim plaats in de Amsterdamse grachten. Tijdens dit event wordt er geld opgehaald voor onderzoek naar ALS.

Lees verder »

Doelgericht

Verrassend​

Persoonlijk betrokken

Okkerse & Schop Advocaten maakt voor deze website gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Cookies zijn kleine digitale tekstbestanden die in de browser worden geplaatst bij het bezoek aan een website. Okkerse & Schop Advocaten gebruikt functionele cookies om de website naar behoren te laten functioneren. Analytische cookies worden gebruikt om het websitegebruik te analyseren en de website te verbeteren. Met het gebruik van functionele cookies en analytische cookies worden geen persoonsgegevens verwerkt. U kunt uw cookievoorkeuren op ieder moment aanpassen door de instellingen van de browser te wijzigen. Raadpleeg ons privacy- en cookie statement voor meer informatie.